NASZE AKCJE - Wyjazd i pomoc dla Domu Dziecka w Pacanowie

W słoneczną sobotę 21 maja 2005 r. z samego rana zebraliśmy się przed kościołem św. Szczepana, by wyruszyć w podróż, której celem był Dom Dziecka w Pacanowie. Chcieliśmy odwiedzić przebywające tam dzieci oraz podarować im zebrane wcześniej w szkole pomoce do nauki języków obcych. Droga do Pacanowa była zabawna, niektórzy śpiewali, a inni, siedząc z tyłu autobusu rozpływali się w upale. Dlatego kilku minutową przerwę w podróży większość z nas wykorzystała na lody. Po przyjeździe zostaliśmy zaproszeni na smaczny obiad, a potem mieliśmy czas wolny na odpoczynek. Bawiliśmy się z dziećmi, a część wycieczki zwiedzała okolicę. Zagraliśmy mecz piłki nożnej, niestety ponieśliśmy klęskę. Przedstawiciele oazy z parafii s Szczepana przygotowali przedstawienie pt. „Mały Książe”, które rozbawiło całą widownię. Po przedstawieniu zebraliśmy się przy ognisku, gdzie czas upływał nam mile na śpiewie ogniskowych przebojów i pieczeniu kiełbasek. Na zakończenie zrobiliśmy kilka wspólnych zdjęć i podziękowaliśmy za wspaniałą gościnę.
Wszyscy czekają, aby za rok znów pojechać do Pacanowa...